39+4 teyim. Bu sabah nişanım geldi ve nst de sancım çıktı, 2 cm açıklık var. Adet ağrılarım gibi ağrılarım var. Doktor istersen bu gece yatışını yap yarın doğurursun dedi az suni sancı veririz dedi bende kendi sancımı beklemek istiyorum dedim eve döndüm. Arada sancılar giriyor. 2cm ile doğum başlar mı? Nasıl ilerleyebilirim. Tecrübe edenler lütfen yazsın … 🥰