Merhaba kızlar 32+2 deyim ilk 20 hafta çok bulantı çekip kilo vermiştim sonra düzeldim. Ama şu anda bulantılarım başladı ilk zamanlar gibi şiddetli değil tabiki sadece iştahım yok ve domates salatalik yoğurt gibi ferah şeyler dışında hiçbir şey yemek istemiyorum ve bebeğimin en kilo alacağı dönem bu zamanlar bu yüzden moralim çok bozuk benim gibi olup bebeği normal kilosunda doğan oldu mu sizce doğuma kadar sürer mi geçer mi? Kendimi kötü hissediyorum