Nida_Y Evet doktor istedi, ikili test sonuçların normal ama 35 yaşında olduğum için istedi. 35 yaş ve üstüne rutinmiş bu test. İkili tarama testi temiz çıkmazsa yapmıyorlar zaten. İkili tarama testinim grafiğini kaşeli imzalı götürüyorsun öyle alıyorlar kanını