Kızlar 27 agustos ta tam 37+1 oluyorum ve protein kacagım var bebegin kilo alımı durdu neredeyse suan 2400 yarın doktor sabah aksam cıger gelıstırıcı vurcak cok korkuyorm bebegım bısey olcak yada kuvezde cok kalacak falan dıe ne olur dua edin cıger gelıstırıcı kuveze girmesini onlermı sizce