Bebekesin Hamilelikte rubella(kızamıkçık) geçiren oldu Mu? İlk testim igm pozitif çıktı 2. Test sonucunu bekliyorm. Çok endişeliyim. İnterntte okuduğum şeyler çok kötüydü. Geçirip bebeğini saglıkla kucagına alan oldu mu
Bebekesin Minnos24 canım msjı yeni farkettim kusura bakma. Avidite yapıldı çokşükür yüksek çıktı kafana takma dediler. Sana yapıldı mı avidite