ESHB sancı 37-38 de 100 leri gördük kısa bi zamandı ebe çatı muaynesi etmiyim dedi 39-40 da 40 lardaydı gene etmedi şimdi 3 günde bir gidiyorum 20 lerde dün gittim 40 a ulaştık 🤦♀️ Açıklık yok benimde dün suyum geldi diye acile gittim enfeksiyon olmuş çatı muaynesi ederken fitil verdi işde akşam uygularken kendim fark ettim açılma falan yok hala ama sabah adet sancısı başladı düzensiz de olsa niyeti var kanala da dün girdi daha