Damla1995 Kizlar kansizlik sorunum var.39 haftalik hamileyim. En son degerlerim 8.6 cikdi. Cok dusuk kansizlikla doguma girennoldumu normal veya sezeryan. Ne gibi mudahalede bulundular bi sikinti yasadinzmi dogumda ve sonrasnda 🥺