ipkklmn anlamadım ki.Son gün çok uyudum şiddetli baş ağrısı vardı,uyandığımda hala çok uykum vardı,doktoruma yazdım,baş ağrısı ve gözünüzün önünde uçuşan siyah noktalar yoksa normal yazdı.Bunlar var dedim acile gidin dedi.Üstelik acil doktoru anlamadı tansiyon 14/9 du.normal dedi eve gönderiyordu.nöbetçi kadın doğum uzmanı yatış dedi ve gebeliği sonlandırmam gerekli diyerek sezeryana aldı.