Meriwa tövbe bidaha 😤🤣 geçen post açtım eşimle ilgili birisi yorum yapmış bende yorumun beni üzdü falan dedim sonra herkes kıza yüklenmiş hamile kadını üzdün falan diye kadın da kimseye cevap vermemiş bana kızıyor neymiş postun sahibi benmişim neden kızı korumamışım🙄ben güvenlik görevlisimiyim ya😎🤣