Asilaymomm Kızlar dun sezaryenla bebegımı kucagıma aldım sütüm cok az gelıyor hatta hıc gelmıyor dıyebılırm. Napablırm fikir onerisi olan? Elektrklı göğüs pompasınıda denedım o da fayda etmedi ve göğüs ucumda yok napacgmı blmyorm ☹️
benmomy Asilaymomm bol bol emzirip su tüketmelisin. Plasenta vücutan ayrıldığı an süt gelir sezeryan ile alakası yoktur sütün gelmemesinin daha çok yeni taze annesiniz hiç üzülmeyin bol bol emzirin. Emzirdikçe gögüs ucunuzda çıkacaktır.
minikcasper Asilaymomm şuan lohusasınız kendinizi üzmeyin herkesin böyle oluyo canım sadece senin diye düşünme ve strese sokma kendini canım 💕 arkadaşların dediği gibi emzirmek su içmek sıcak duş ve youtubeden gögüs masajına bakabilirsin emzirmeden önce yapıyosun süt kanallarını açıyor 🍀
Belmaaa Asilaymomm canım kaç gün oldu? Ben de sezeryan oldum hastanede ilk günün akşamında mamaya başladık ikinci gün gece geldik eve hemen sıcak suyla duş aldım özellikle göğüslerime tuttum elimle ovdum incir hoşafı kayısı hoşafı ve 3 litre su içtim 3.gün sütüm geliyordu hatta 5. Gün paylayatacaktım pompayla 200 ml sağarak rahatladım. Dediklerimi yap ve bol meyve ye mevsimi olanları
4114eb Asilaymomm gögüslerinize masaj yapın uyarın yani ılık suyla yıkayın hurma incir yiyin ve bol su için
Asilaymomm benmomy emziriyorum ilk gün cok guzl emiyordu ama sut gelmeye gelmye şevki kırıldı sanırım suan memeyi ıstemyor
sulenesemin Hurma ve incir ye bol bol incir hoşafı yapabilirsiniz oda güzel süt yapar birde tavuk çorbası da süt yapıyor
Asilaymomm minikcasper denıyorum canm hepsını denıyorum umarm gelır sabahtan beri aglıyorum napacgmı blmyorm artık
Asilaymomm Belmaaa bugun 2. Gunum canm bende brzdn memeye baslcm dus aldm işe yaramadı yaapck bse yok
minikcasper Asilaymomm şuan lohusalık psikolojisinden böylesin canım ağlama üzme kendini sen üzüldükçe stres yaptıkça belkide daha geç gelecek sütün iyi düşün hep gelecek sütüm diye düşün ayrıca gelmezse de mama verirsin canım çözümü var aç kalmaz bebeğin emziren anne oluyoda sütü olmayıp mama veren anne olmuyo mu. Sen morelini güzel tut hem daha yeni doğum yapmışsın 1 hafta sonra gelen bile var azar azar derken 🎈
Deletedmom358 Asilaymomm gögsüne pompa yapmalısın gogsün açılsın dıye gögsunu el pompası yada sut sagma makinasıyla sagman lazım ki sütün rahat gelsın gögsün taş gıbıyse süt gelmez
Deletedmom358 Asilaymomm canım öncelikle aynı durumu bende yaşamıstım gögsum çok doluydu taş gıbıydı o yuzden çocuk çekemiyodu ilk önce gögüs pompasıyla gogsunu sag sütunu daha sonra gogsun yumusadıkca bebegının emicektir
Asilaymomm Deletedmom358 canm göğsüm sert degıl yumusak ve sut sagma makıneside aldm asla bir damla bıle gelmıor
Deletedmom358 Asilaymomm süt yapıcı cay var ondan al birde onu dene istersen ama pompayı gogsun acısada saglmaya devam et
Asilaymomm Deletedmom358 hastneden cıkarken ebe bana süt yapıcı damla seklnde bir ilaç yazmş onu aldm onu kullanıorm suan çayıda mı alayım
Asilaymomm minikcasper ınsallah canm ya 1 hafta sonrasınada razıyım yeterkı gelsın okdr col uuzuluorm kı bebegım ac ve ona yetemıyormusum gbı hssdyrm