Seyma_kaya Yakın zamanda 1 ay gibi bu hastanede doğum yapan var mı refakatçi alıyorlar mi eşimiz? Bide tecrübenizi anlatır mısınız?
Meriwa Seyma_kaya eşler girmiyor canm refakatçi zorunluluğu varsa sezeryansa bayan alıyor normalde bile refakatçi almıyorlar
Meriwa Seyma_kaya doğum yapmadım ama tek diyebilceğim şey cok yardımcı oluyorlar gebe okulundan kızlarla hala görüşürüyoruz ben şehir değiştirdim orda dğeilim hepsi cok memnun yardımcı oluyorlarmış ama ben 14 haftamda perinatolojide yattım o zaman bile normal dönemdi virüs yoktu eşimi kıyafef getirip götürmeye cıkardılar koridorda bile tutmuyorlar aşağıda asansörlerin oralarda beklemesi gerekiyor kısacası ama ilgililer yardımcı olurlar korkma diğer hast göre daha insancıl hepsi
durucuk123 bende orda doğum yapmayı düşünüyorum bikaö gün sonra oraya randevum var 37 haftalığm bnde bu soruları doktora sorarım demiştm kndime refakatçi alınyormu yada eşler bebeği nasıl görcek flan
Sertap2903 Bende 14 gün önce doğum yaptım orda, Servis odasına aldıktan sonra eşimle kayınvalidem çıkmıştı yanıma sonra eşim gitti kayınvalidem kaldı o gece ama sabah olunca onu da çıkardılar dışarı
Seyma_kaya Sertap2903 gece kaldıysa iyi yeter benim annem uzakta bide kronik hasta o yüzden eşim kalsın istiyorum kayın valide de annemden sonra gelecek yanımda daha uzun süre insan kalsın diye inşallah esimi alırlar