Şu an hastanedeyim ilk negatif çıkanlar sevinmesin bence hemen ilk negatif cıktı ardından bel ağrısı başladı bana hastaneye gitim test verdim pozitif sonuç aldım üst üste iki kere tat ve koku bendede yoktu ama şimdi yerine geldi 10 gündür hastanedeyim bebeği kontürol ediyorlar ateşim normale dönmeye başladı şükür zaten hamilelerde çok korkulacak bişey olmuyo ağır gırip balgam ateş v.s oluyo sadece korkulan hamilelik de Doğuma yakın olursa bebeğe geçer. Ha ayrıca. Bana ilaç tedavisi dediler ama bebeğe zarar verip vermiyceği beli değil dediler bende ilaç kullanmadan atlatım bence benim görüşüm böyle bileye denk gelirseniz ilacı sorgulayın ve mutlaka çok ağır değilseniz baş vurmayın bakın ben gayet iyim ilaçsız atlatım ihtimali bile var bebeği kaybedebiliriz dedi bunu göz önüne almak bile kötü (biraz uzun oldu pardon)😊