Kızlar doğuma yakın sürekli kabus gören vae mı asla hatırlamıyorum ne görüyprum diye ama hep karanlık kasvetli rüyalar görüyorum canım aşırı sıkılıyo bu duruma 😔 39+3üz normal doğum gibi gözüktüğü için beklemedeyiz rüyamda bitek doğurucakmışım gibi görüyorum hep o kısmını hatırlıyom ama hep kasvetli kötü rüyalar oluyo korkuyorum 😔