OgrtmnDidemm Herkese merhabalar pandemi sürecinden kaynaklı idari izne ayrılan öğretmen anne adayları var mı acaba.İlçe mem yazı gelmediğini söylüyor da.
Meryem1316 OgrtmnDidemm 14. Haftadayım hamilelikten dolayı değil ancak kronik hastalığımdan dolayı idari izne ayrıldım . Ama dün bir postta bir öğretmen arkadaşımız haftaya bakılmadan idari izne ayrıldığını yazmıştı yanlış hatırlamıyorsam . Eski postlara bakın isterseniz
Meryem1316 OgrtmnDidemm anlaşılan müdürünüzün gelen yazılarla alakası yok . İlçe ya da il mem arayın . Şu işini bilmeyip bize bırakanlara uyuz oluyorum ya
balyanakoglum Haftadan itibaren ayrılabilirsiniz. Yazı da var 21. 08 tarihli gelen b maddesine baksın müdürünüz hocam
OgrtmnDidemm Tomrisme evet şaka gibi ben de anlam veremiyorum arkadaşlardan da duyunca garip oluyor üstelik ikiz hamileyim
Mayaa Bizim müdürümüz çalışabilir raporu olduğu halde 33 haftalık hamile arkadaşı gönderdi eve idari izinlisiniz diye. Ben de 26. haftamdayım, al gel dedi durum gösterir raporu
Tomrisme OgrtmnDidemm Hocam ben aradım haftanızı gösteren belge alın okulunuza verin yeter dediler. Size de öyle olması lazım.
balyanakoglum Meryem1316 aynen. Ben 21 haftalık hamileyim bana idari izinlisin diyor. Değilim hocam 24 den itibaren diyorum anlamıyor. Onları dinleyip gitmesek belki soruşturma açılacak
mikican balyanakoglum ben 35 haftalığım bana idari izinlisin ilçe milli eğitim öyle söyledi dedi eminsiniz dimi dedim haftamı aktarabilecek miyim 32de calısabilir aldım dedim evet dedi iyi bari dedim gitmedim bugün
Kapalikutu mikican hocam ben de 35.haftadayım bugun görüştüm milli eğitim bana çalışmazsanız aktaramazsınız dedi.
mikican Kapalikutu o zaman biz niye 32de calısabilir aldık ? Ayrıca sadece seminerde okula gitmeyeceğim uzaktan eğitim başladığında çalışabilir olduğum tarihe kadar canlı ders yapacagım. Sonucta calısmıs olacagım. Aktarmamız lazım
Kapalikutu mikican hocam zaten çalışır aldığımız için aktarabilmek için seminer döneminde ve sonraki hafta aktif çalışır olmanız gerekir. Okullara gönderilen idari izin 24-32 arası oluyor sizin aktif olarak seminere de katılmanız gerekiyor. Bu şekilde söyledi milli eğitim bana.
balyanakoglum mikican hocam bugün gelen yazıda 2021 yılında aktif olarak derslere girecek olan öğretmenler canlı ders verecek yazıyor
mikican balyanakoglum ben sınıf öğretmeniyim hocam ben izine ayrılmadığım sürece yerime bir başkası atanamayacagı için mecbur ben vereceğim