ecembugra53 Esrae2 canım bebeğin ayakları veya bası olabilir dönüyor karnında büyüdükçe rahme baskı olması cok normal
Sltn01 Esrae2 bende öyle hissediyordum o haftalarda canım sanki çıkacak gibi vuruyordu ama normal o haftalrda sonra azalıyor büyüdüğü için ayaklaryla vuruyor 😃
ecembugra53 Esrae2 canım vuruyordur ayaklarıyla bebek ler o haftalarda cok hareketli olıyor 😂 ondan açıma hissi fazla oluyor ilerleyen zamanda daha cok acıtacak
Odymerve Ben 29. Haftadayım benimde öyle sanki çıkacakmış gibi. Agrı oluyor ve baskı. Cok korkuyorum erkenden gelecek diye. Doktora gittigimde soracagim.