Merhaba hanımlar. 33+3 haftalık hamileyim. Kasılma karnında sertleşme ve sancı ile hastaneye gittim. Doktorum bunların erken doğum belirtisi olduğunu söyledi. Hastaneye yatış verdi ancak yalnız olduğum için kabul etmedim. Açılma yok. Ama bebeğe 2 doz ciğer geliştirici iğne yapacağını söyledi. Yatış kabul etmediğim için iğneyi de yaptıramadım haliyle. Bu igneleri eczaneden alıp sağlık ocağında yaptırabiliyormişuz.Bu arada bebeğim 44 cm 2370 gram. Konuyla ilgili bilgisi olan var mı?