Mormenekse bende 1 yıldır deniyorum olmadı malesef psikolojim bozuldu. 2 gebeliğim var biri düşük oldu çok şukur bir kızım var kardeşi olsun çok istiyor
het adet olduğumda ağlama krizi tutuyor beni çalışıyorum muhasebe isinde is stresli yoruldum artık testlerim normal tüplerim açık yok eşim Sperm testi yaptırmadi özele gitsem tüp bebek tedavisine başlar mi doktor acaba 38 yaşındayım asılama vs vakit kaybetmek istemiyorum süreç nasıl işliyor acaba