yagmur91 öncelikle merhaba.Benim eşimin sonuçları sizinkinden daha kötüydü morfolojisi %0dı.Ankarada yaşıyoruz Kaan Aydos a gittik bi süre takviye ilaçlar vs kullandı nerdeyse 4 ay kadar ileri hareketlilik ve sayı sıkıntısıda vardı.hatta ben bebek istemi için doktor gittiğimde doktor bana düşük yaptın mı hiç tutmaz bu değerlerle demişti fakat bende de pko vardı zaten hiç öyle bişey yaşamadım.Tüp bebek denildi ama şuan kendiliğinden hamileyim mucizem yolda bin şükür🥰2buçuk senelik evliyim 31 haftalık hamileyim Allahın izniyle asla moral bozmadan devam edin bizede hiç olmaz diyemeyiz olur ama sağlıksız olabilir öyle olursa düşük olur belki 1 seneye olur belki 10 seneye bilemeyiz dediler o arada hamile kaldım ve bebeğim sağlıklı çok şükür🤲🏻Rabbim canı gönülden dileyen herkese nasip etsin bu duyguyu inşallah