Bsrlmnemr Haftamızı çok şükür bugün doldurduk ama uyandığım zaman ellerim aşırı şişti daha öncede böyle ödem olduğu zamanlar oldu ama bu sefer çok çok daha fazla bi şişlik vardı. Şu anda da sağ ayağım ödemden kaynaklı şiş hatta uyuşmuş gibi böyle tansiyonumu ölçtüm 10-7 çıktı iyi diye düşünüyorum ama yinede için rahat değil
Bsrlmnemr zeome benim doktorum da öyle bi durum olursa hemen tansiyonuna bak demişti.. İstifra , ishal durumu var mı ona bak birde gerekirse idrar tahlili ver demişti ama tansiyonum iyi çıkınca gitmedim hastaneye