Anneolmak38 Taze_hamis Kuzum benimde 6 yumurta toplandı 5 tanesi olusmus henüz 2.gündeyiz 5.güne kadar embriyo olmazsa bozulursa ne oluyor tüp bebek iptalmi oluyor yani, verdiğimz paralar bosunamı gidecek
Taze_hamis Anneolmak38 canım olmaz inşallah öyle bişey allah korusun. Ama dediğin gibi verdiğimiz onca para çöp olacak 😞
Senemada Taze_hamis tabiki benim kızım üçüncü gün embriyosuydu ve tek transfer edildi rabbime bin şükür tuttu doğurdum şimdi 6 yaşında 🥰🧿 şimdi 5.gün embriyosu ile ikiz gebeyim rabbim ol derse olur🙏🏻 Umudunu kaybetme dua et 🤲🏻
Taze_hamis Senemada allah evlatlarını bağışlasın kuzum. Transferden sonra sürekli yatıyor musunuz? Ben yatamıyorum iş yapmıyorum ama bitek yemek bulaşık yapıyorum 🤷🏼♀️ Korkuyorum
Dumannn Taze_hamis benimde tek embriyo transferi yastan dolayi tek embroyo koydular (24) korkmayin nasip bu isler. Suan 28 haftaligim🥰
Dlktpl Taze_hamis bnmde ıkı embrıyo gelmıstı cnm ıkısıde ıcımde sımdı kıpır kıpır asla umudunu kaubetme guzel haber alcaksın
Senemada Taze_hamis daha çok dinlenmeli geçti iş yapmadım ama süreklide yatmadım dolaştım evin içinde annemde kalıyordum ağır iş yapma ağır kaldırma cnm sonuçta o kadar emek var iş yapılır 🥰