Assye Arkdaşlar nasipse büyük ihtimal bebeğim kız, naif sade bir kız ismi istiyorum aklımda olanlar duru, inci.. ama böyle duyunca ne kadar naif narin bir isim diyebileceğimiz isim önerisi olan var mı? ❤️❤️
Assye babysevgi lilya çok güzel bir isim anlamcada tam istediğim gibi ama islami açıdan konulabilirmi araştırcam teşekkür ederim 😘
Gozde1989 Benim düşüncem de aynı sizin ki gibiydi 😊 Aslında en naifi Duru gibi geliyor bana ama benim eşim istemedi en son Doğa 💚🧚🏻♀️ ‘Ya karar verdik biz🥰
Sozipek Assye merhaba benimde bir kızım olacak allah nasip ederse daha evlenmeden eşimle koymuştuk adını ipek 🌼bence çok naif bi isim 🥰saflıkla alın kucağınıza bebeğinizi
MinelinAnnesi Assye Bende hep bu arayıştaydım ama pek duyulmadık da olsun istiyordum. En son Minel’de karar kıldık🥰 Sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah🙏🏻