Frdglp Kizlar 15 haftaligim dun doktorum %80 erkek dedi ama kesinlestrmek icin 2 gaftaya gelin dedi sizce %20lik ihtimalle degisirmi bu durumu yasayan varmi
nil_sugra Frdglp ilk oğlumda bana da doktor 13 haftalıkken %80 erkek demişti. Ablamda oran verdiyse değişmez demişti. Oğlum oldu ❤️
ecembugra53 Frdglp değişmez canım 😊❤️ Pipiyi gördüysen hiç değişmez 🤲🏻😊😂😂😂 ben her gittiğimde pipiyi görüyorum 🤲🏻
sanem68 Frdglp evet ama tam tersini yaşadım yani yüzde 90 kız dedi oğlum oldu hemde bunu 22ci haftaya kadar demişti ama erkek dediyse değişme ihtimali biraz daha az sanırım belli olmaz Yinede
nilsmother Frdglp benimde 12+2 iken erkek gibi demişti oran vermedi ama acaba değişecek mi görcez gidince 🥰
Frdglp nilsmother ben 13.haftamda gitmistim tahmini soylemiyim istersen 15 16.haftanda gel demisti 12.haftada yanilma payi olabilir demisti
Mehtapakgl Frdglp bana da %80 erkek dedi. Bakalım değişecek mi 😁 doktor şimdiyeye kadar hiç yanılmadım dedi 🤔
nilsmother Frdglp evt yanılmış da olabilir canım kız erkek fark etmez saglıklı hayırlı olsunlar da inşallah 🤲🏻🤲🏻🌼🤗