Esraguvennn Bu foruma tecrübelerimi paylaşmak için dönmüştüm. Oğlum 6 aylık. Ama 3 gün once öğrendim ki yine hamileyim 🤣🤣🤣
Lacivertli_kelebek Esraguvennn Yanlız değilsin cnm 3 aylk oğlum varken gebe olduğumu öğrendim😅 hayrlı olsun cnm bu arada 🌼🥰normal doğum mu yapmıştn yoksa sezeryan mi🤗
Anneolmayahasret Esraguvennn ahh kuzum evladimi kaybettim 😔 yeniden tedaviye basliycaz insallah saglikli sihhatli busefer nasip olur❤❤ allah soyletti sanada🥰🥰