Bus_ak18 Kızlar yazın bakalım kaç kilo olmuş minnoşlar Bugun doktordan geldik nst ye girdim ilk defa. Boyu 42 cm kilosu 1920 kg dedi. Anası kurban oğluşuna😍😍
ecembugra53 Bus_ak18 oyyyy MAŞALLAHH bende haftaya gitçem canım yada sonraki hafta bakalım kaç olmuş 😊🤰 yerim onu ben Ya
Akty0753 Bus_ak18 31. Haftada gitmistim boyu 50 cm kilosuda 1.530 kg suan 33+2 haftaligim 5 eylulde randevum bakicaz nekadar olmuş ogluşum💙
Bus_ak18 Artemis0 maşallahh canım 😊 bi 3.5 olsa yeter diye düşünüyorum. Son aylar artık inşallah sağlıkla gelirler
Artemis0 Bus_ak18 Ben zaten 3.5 kiloyu geçmemesi için dua ediyorum. Muhtemelen geçmeyecek gibi duruyor ama belli olmaz. O yüzden duaya devam. 🤣 Normal doğum istiyorum o yüzden ne kadar minnoş olursa o kadar iyi.
Bus_ak18 Artemis0 Bende en başta sağlıklı olmasını diliyorum sonrada 3 kilo üstü istiyorum rabbimden çokmu şey istiyoruz😊😊😊