Burcuccc Merhaba arkadaşlar. Kendimi psikolojik olarak 9 aydır normal doğuma hazırlıyordum ama bugün doktor kesin olarak sezeryan dedi. 38. Haftadayız ve bizim bebiş 3700 gram tosuncuk bir bebek bugün ilk kez çatı muayenesi oldum orta seviye dedi çatın. Ne çok geniş ne çok dar. Sizce napmalıyım 4 kiloyu geçip çatır çatır normal doğum yapanlar da var ben de normal doğum da ısrar mı etmeliyim yoksa doktorun dediğini dinleyip sezeryan mı yaptırmalıyım?? İlk doğumum çevredeki büyüklerde 9 ay boyunca aman normal olsun vs akılları verdikleri için sezeryana öcü gözüyle bakar olduk özellikle sezeryan tecrübesi anneler ne düşünüyor??
Alpveannesi Burcuccc canim bende ayniyim. 38+6 da kilosu 3900 bugun sezeryan dedik. Bence israrci olmamalisin. Herkes normal doguma tesvik ediyor belki ama anne bebek ölüm oranlarindan, yasanan komplikasyonlardan hic bahsetmiyor. Allah korusun yani israrci olmanin hic geregi yok bence. Tabi son karar yine senin. Saglikla al kucagina💗
Edirefp Burcuccc doktorunuz neyi uygun gördüyse sorgulamadan kabul edin. İri bi bebekse sezeryandan kat kat daha fazla eziyetle normal Doğum yaparsınız. Ne mutlu doktorunuz uyarmış iri bebek olmasıyla alakalı benim arkadaşım 4,5 kilo bebeğini normal doğurdu ölümden döndü. Doktoru söylemedi bebeğin kilosunu bilerek. Bence itiraz etmeden kabul edin
Pamuk0202 Burcuccc hangi doktor acaba burcu hanım konu hakkında da doktorunuz öyle uygun gördüyse ısrar etmemeniz taraftarıyım sağlıklı sıhhatli kucağınıza alında inşş sezeryan olsun Doğum doğumdur
1PrensAnnesi Burcuccc çatı bölgesi doğumda baya baya esneyen çok fazla anne oluyormuş bilgin olsun ilk doğum diye orta seviye çıkmış bence esneyecektir başka bi sorun yoksa kesinlikle dene
deletedmom43 Bende 4200 kg doğmuşum. Annemde normal yapmak istemiş ama ben iri olunca kafam şişmiş haznede, kordon dolanmış. Doktor babama ya anne ya bebek ölecek demiş acil sezeryana almışlar. Ama Allah’a şükür ikimizi de bağışlamış. Bence riske atmayın
Tugba9109 Burcuccc herşey allahın elinde olan bişey yanlış anlamayın beni ama verende allah alan da allah . Yanı kötü bişey olacağı varsa sezeryandada olur normal doğum da da . Ama allah'ın razı olduğu normal doğumdur. Kesinlikle yanlış anlamayın beni ama ben çok duydum 5 kiloyu bile normal doğumla doğuranlari. Yine de siz bilirsiniz tabiki Ama normal doğum da en sağlıklısı. Ama ne olursa olsun oyle ya da boyle rabbim saglikla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah . Rabbim zorluk çektirmeden doğum nasip etsin . 😊
deletedmom43 Tugba9109 Saçmalamışsınız. Allah normal doğum yapanlardan razı ama sezeryan yapanları ötelemiş mi??
Semirayldrm1 Tugba9109 düşünceniz çok saçma hangi ayette yazıyor normal doğum dan razı olduğu. Ben bebeğimin hastalığı sebebiyle zorunlu sezaryen olucam ne yani Allah benden razı değil mi !! Dini suistimal etmeyin. Anne bebek sağlığı herşeyden önemli doktor uygun görmüyorsa vardır bi bildiği yanlış dini bilgilerle insanların kafasını karıştırmayın
deletedmom24 Tugba9109 normal doğum anne için sağlıklı. İri bir bebek için değil. Normal demiş çatısına kısabilir kalçası çıkabilir bebeğin.. Allah normalden razı ne demektir yaa cahil cahil konuşmayın. Bile bile ölüme mi gitsin kadın.
DidemYldrm Tugba9109 allh sana akıl fikir vermiş bu bilerek intihar etmek sezaryeni ne bu kadar kötü bir şey olarak anlatmayın bence dene de demeyin kıza doktor neyi uygun görmüşse o sezaryen de aynı gün ayağa kalkar ama bebek iri olduğu için normal Doğum yaparsa 20-30 dikişi olursa oturamaz bile 1-2 ay annem 2 ay ayağa bile kalkamamış Şimdi ki zaman olsa asla normal Doğum yapmam dedi çatısı dar ben iri bebekmişim kadın ölümden dönmüş keşke bu zaman da olsam da güle oynaya doğursam ama bizim zamanımız da yoktu benim bebeğimde genetik den dolayı iri bir bebek olucak büyük ihtimalle babası 4 kg ben 3900 doğmuşum bende sezaryen yapıcam ben sezaryen yapıp da pişman olan çok az insnan gördüm ama normal yapıp da 15-20 dikişi olan arkadaşlarım ikinciyi doğurmak dan korkuyorlar
Bgmbgm Burcuccc bnce doktorunuza dinle cnm normal olsun diyenler çatının dar mi geniş mi olduğunu bilmioki başka doktora da sor olmadı
Tugba9109 deletedmom43 Ben yazdığım yazı da öyle bişey mi demişim ? Yazdığım yazıdan sadece onu mı kendine pay çıkardınız. ? Yazıyı tekrar okumanızı tavsiye ederim işinize geleni insanları yargılayacak kısmını almayın sadece.
deletedmom43 5 kiloyu 4 kiloyu normal doğuruyorlar diye konuşuyorsunuz. Belki de çatıları geniş??? Hiç düşünmüyorsunuz. Şu kızcağız çatısına rağmen normal doğurmaya kalksa, bebeği doğumda zarar görse vebalini hanginiz vereceksiniz?
Tugba9109 Semirayldrm1 Yazdığım yazıyı tekrar okumani tavsiye ederim ben allah sezeryanlardan razı değil die bişey demedim . Yazıyı oku sadece insanın üzerene gidip stres atıcak yerini bulup yüklenme kimseye. Okumani anlamami geliştirirsen sende ne demek istediğimi anlayacaksin
Tugba9109 deletedmom24 Yazdığım yazıyı iyicene oku o zaman ben cahilsem sende okumasını bilmiyorsun. Ben ille de normal doğum mu yap demişim ? Her ne olursa olsun hayırlısı olsun yazmışım normal ya da sezeryan farketmiyo anlamın da demek istemişim . Siz okumayı çözüp de cahil kalmışsınız.
Tugba9109 DidemYldrm canım Bende ille de normal doğum yap die yazmamışım zaten . Fikrimi beyan etmişim ve zaten sonuna da öyle ya da böyle hayırlısı olsun demişim yani Ya normal doğum ya da sezeryanla hayırlısı olsun demişim . Yazdığım yazıyı anlamanızı rica ediyorum