Glsvr1 evet canım yerleri daraldığı için hareketleri azalıyor ben sabahtan beri çok yoruldum ve be yaptıysam hala hareket etmiyor arada kupırdıyor gibi oluyor şimdi çikolata yedim hemen başlardı ama hala tık yok oda uyuyor sanırım bende sen gibi merak içindeyim bizim ki 36+2 de yarın kontrol var ama insan bir an acaba Doktoru arasam mı diye düşünmüyor değil insanın psikolojisi bozuluyor birde benimki babasının sesini duyunca hemen tepki veriyor bugün daha duymadı sabah erken işe gitti eşim aramadı da bekliyorum arayınca kıpırdayacak mı diye