Bende 9+3 haftalık hamileyim ve ciddi bir balgam sorunu ile onu atıcam derken öğürme ile kusma yaşıyorum . Su tüketemiyorum direk içim bulanmaya ve öğürmeye başlıyorum felaket bir durumdayım su içemediğim için de çok rahatsızım. Naneli şekerler , zencefilli kurabiyeler ile idare etmeye çalışıyorum ama geçici çözümler hep sabah kusmasam akşam bir öğürtü tutuyor. Perşembe Dr kontrolüm var sabırsızlıkla bekliyorum.