deletedmom41 korkma ben de ilk 3 ay yasadim arasira lekelenme kahverengiydibve oldukca sancili gecirdim. Progestan igne ve fitil kullandim 3 ay. Doktorum kanama kirmizi olmadiktan sonra ve sanci asiri siddetli olmadikca normal dedi hep rahatlatti. İliskiden uzak durun yine de 13. Haftaya kadar. Bir de su var ben de yattim bi sure, ama bebekte dna bozukkugu varsa ne yaparsak yapalim bebek duser saglikli bir bebekse karin icin dar olabilir 3 yada 4 kadindan biri bu tarz kanamalar yasiyomus gebeligin ilk aylarinda, biseycik olmaz merak etme. Dinlen stres yapma bebege en buyuk zarari stres verir cunku. Cok agladim cok korktum ben de cok sukur 28. Haftadayiz simdi