Tgcaltn benim var. Progestan vermistir sana heralde. Onun dışında 3 ay cok is yapmadm agir kaldirmadm vs ben 17 haftalık oldm kapanmiyo ama doktor bebekte bi sıkıntı olmadığı icin ilaci bırakırdı eger agrina alttan kanaman olursa tekrar basla kullanmaya drdi. Yine ilk 3 ay cinsel iliski vs yasakti snra kanama agri olmadığı surece yapabilirsiniz dedi bisi olmadi. Ztn ilk kanamayi dediginde cogu gebelikte oluyo hamileligin sonuna kdr devam edebiliyo da hic bisi olmuyo demisti o yüzden korkmamsitm dedigim gibi bebegn gelisimiyle suyuyla alakali vs sıkıntı da yok korkma. Bir de bol su ic demisti ben ztn cok içiyorum gunde 4 lt