ESHB Evet 40+5 olmama rağmen açılma 1cm, 0 sancı. Doktor suni sancı diyor ama çok korkuyorum. Herkesin arayıp hadi doğur, niye doğmuyor telefonları ayrı bir stres artık kafayı yemek üzereyim.