Aynuraslann Merhaba, 4ay bitti ancak çok karnım yok normaldede zayıf bir insanım bundanda kaynaklı olabilir mi? hala 48 kiloyum mesela
Dilanbingl Aynuraslann 35 deyim hala karnım yok 🙈 azıcık bari çıksın belli olalım istiyorum ama iç karnım genişmiş hiç belli olmuyoruz normal insan göbeği gibi benimki
spaceship Aynuraslann merhaba, ben de 48 kiloyum. 15. haftadayım biraz çıktı karnım, pantolonlarımı giyemiyorum rahatsız ediyor. Ben de merakla bekliyorum nasıl olur ne kadar büyür 😇
Eemmyy Aynuraslann Ayy aynı ben🙄45-46 kiloyum, 5 buçuk aylık olduK yok denecek kadar küçük. Gören herkes soruyor kaç aylık, 5,5 diyorum. Yaa hiç belli olmuyor Karnın hiç büyümemiş 🤦♀️ Sanane diyesim geliyor😏
Aryaliya Keşke karnım çıkmasaydı benimde hemen daha 3. Aydan hiçbir pantolonum olmadı bence doya doya yaşayınnnn🤦🏻♀️😂😂 ama o karnım çıktıkta bende mutlu oluyorum onun o varlığı ile 🥰
Halimer Dilanbingl bende öyle 25 haftalığım hala herkesten bir farkım yok kimse anlamıyor altı aylık olduguma
RabiaMG Aynuraslann 6. Ayda hamile gibi cikti suan 36. Haftamdayim 7 aylik gibi duruyor 😊 herkes bir degil suan bile yatip kalkmakta zorlaniyorum iyice cok ciksaymis nolurmus bilmem 😊
Gull77 Aynuraslann ben son ayımdayım gören diyo karnın hiç büyümemiş normaldede zayifim zaten ve bu benim için hep avantaj oldu ağırlaşmadım hiç bebeğin kilolu değil o zaman vs. Dediler hiç takmadim şükür bebeğimininde kilosu iyi iç karnım genişmiş benim son 1 hafta kaldı doğumuma ay zayıfsın karnın yok cocuk küçükdür milleti takarsak kafayi yeriz galiba… Söylenen sözlere hiç aldırış etme canım kimseyi memnun edemezsin sen mutluysan önemli olan o bebeğinin kilosu iyiyse gerisi bosver😊🌼