Gamzee2106 Az once kontorulum vardi kizlar sancim yok nst de cikmadi zaten ama 2 cm aciklik oldugunu soylediler eve gonderdiler 2 gun sonra tekrar gel dediler sizce tahmini ne zaman dogum olur bu durumu yasayan oldumu hic tecrubeli anneler cevaplarmisiniz ?
ecembugra53 Gamzee2106 canım agrıladın sancın artarsa cok git hurma ye bol bol hareket et sıcak duş al