Eda_zafer_1 Merhaba arkadaşlar açıklığımız 4 cm olmuş hafif hafif sancılarım var yarın yatışım olcak normal doğum için dua istiyorum sizlerden Rabbim hepimizin bebeklerini sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin dualarımdasınız🤲🏻♥️
Snszasla Eda_zafer_1 rabbim sağlıklı bi şekilde kurtarsın inşallah seni de bebeğini de canım bi avazda inşallah 🤗
benmomy Eda_zafer_1 kuzum sende ben ve benim gibi bebek isteyenlere dua et ezgi adım bende dua ederim rabbim bi avazda kurtarsın 🙏🏼
Gamzee2106 Eda_zafer_1 sag salim kucagimjza alalim insAllah 🙏 Benmde aciklik 2 cm eve gonderdiler 2 gun snra geri gel dediler bekliyrz kac haftaliksnz ?
Prensesim2018 Eda_zafer_1 ay cnm hic korkma hep kendini motive et eline bir bebek alacaksin cok guzel bir duygu zor ama guzell olacak bunu bil dualarimiz seninle allah seni bir avazda kurtarsin cnm darisi bize inslalh benimde 14 gunum kaldi bakalim ne zaman gelecek pasam
Eda_zafer_1 benmomy Rabbim hepimizin gönlüne göre versin inş bütün bebek isteyen ne kadar arkadaş varsa hayırlısıyla nasip etsin kimsenin kucagını boş koymasın Rabbim duamdasın🤲🏻
Eda_zafer_1 Gamzee2106 bugün tam 39 haftalık olduk benım gecen hafta 2 cmdi nişanım geldiğinde bol bol yürüyüş yapıp evde hergün temizlik yaptım eğilip kalktm hurma tükettim Rabbim sizide bir avazda kurtarsn🙏🏻
Simamom Eda_zafer_1 Allah yardımcımız olsun Bi avazda hepimizi kurtarsın. Ben 39+4 teyim. 2 cm açıklığım var sabah nişanım geldi şuanda az gelmeye devam ediyor. Nişan geldikten sonra 4 cm e kaç günde ulaştı acaba? Dr suni verelim dedi ben kendi sancımı beklemeyi istedim
Prensesim2018 Simamom cnm benim nisn heldikten 3 gun sonra olmustu dogumum hemen olmayabilir suni isteme bence kendi agrilarin daha iyi olur
ecembugra53 Eda_zafer_1 Rabbim tek avaz da doğurmayı nasip etsin canım 🌹 Doğum esnasında sümmessebila yesserah oku bol bol nas felak ayetel kürsi oku sürekli
Eda_zafer_1 ecembugra53 amin inş canım bugünden başladım okumaya🤲🏻♥️Rabbim hepimizi tek avazda kurtarsın inş🥰
RabiaMG Eda_zafer_1 Rabbim yardimcin olsun kolaylik versin İnsallah bian once sagsaglim kavusursunuz 🥰🤲🏻