Celestina 5 gun once sezeryan dogum yaptim. Sutum var goguslerim dolu ancak meme ucum yok sagip kasikla veriyorum. Bebegim memeyi tutamiyor uc olmadigi icin. Cok zorlaniyorum ne yapabilirim?..
Glbgc Celestina benimde göğüs ucum hiç yoktu o kahverengi kısmı baş parmağınızla işaret parmağınızı C şeklinde tutup bebeğin ağzına verin bu şekilde bir süre deneyin sonrasında az da olsa çıkıyor
momofgirlss Celestina hemeen avent silikon göğüs ucu al canım. Benimde yoktu ilk doğumumda. Bebeğim bunlarla hemen tuttu ve göğüs uçlarım çıktı zamanla. Hemde yara olmasını engelliyor
Deletedmom95 Celestina eczanelerde silikon uç satılıyor. Birde dün gördüm göğüs ucu çıkarıcı yazıyordu bişeyin üstünde eczacıya sor yardımcı olur sana
Alazla Celestina gogusler cok doluysa da bebek ucu ememiyor gerginlikten iyi bosaltim yapmaniz lazim hic cikmiyorsa da şırıngayla cekebilirsiniz
fndk_06 Celestina lansinoh marka göğüs ucu çıkarıcılar var emzirmeden önce kullan anında göğüs ucun çıkıyor böylelikle silikon meme başlığı da kullanmak zorunda kalmazsın
Nursenservan İnternetten bak canım şırıngayla göğüs ucu çıkartma yöntemi var. Bir de boşalt göğsünü daha rahat tutar. Silikon ucu kesinlikle tavsiye etmiyorum. Bebek alışıyor sonra. Teninle araniza plastik bir şey sokmayin.
Assye Silikon göğüs ucuda alabilirisn canım ama göğüs ucuna 5 dk masaj yapmayı de. Emzirmeden once başparmak ve işaret parmağını göğüsün araya gelecek sekilde yerleştir önce göğüs ucunı gerdir sonra tutup sık yavaş yavaş bu masajı yap ki göğüs ucun cıksın sonra da direk bebeğinin ağzına vermeye calış belki masajla ucunu cıkarabilirisn Celestina