Evvrim Gd1992 benn kullanıyorum cok memnunum içi geniş Biberon yerleri sıcak soğuk tutuyor cok kaliteli
Snglklc Gd1992 bende aldım aynısından tabi daha kullanmak nasip olmadı ama😅çok beğendim ben büyükte kullanışlı
Damla1995 Cok genis bir canta bende aldim 150 tl ayni bundan gri bu gorunumde sdce marka farkiyla 150 sanirim..hem.kaliteli hemde genis hazneli ben tavsiye ederim.insallah dogsada biran once kullansam😆😖
Semra93 Yoyko mocca aldım ben Hepsiburadadan çok güzel ve çok memnunum içinden alt açma çıkıyor disardayken çok rahat oluyor.foto yükleyemedim bı bak istersen😊😊