CansuTreci Kızlar spinal sezaryandan sonra aranızda kusma yaşayan oldu mu? 2 hafta sonraya gün verdi doktorum. Bebeğim ters durduğu için, kusma yaşanıyor mu? En merak ettiğim şey bu doktorum sadece bulantı olabilir dedi ama yaşayanlardan dinlemek istiyorum🙁
Ertugrulunannesii CansuTreci canim gecen hafta spinal sezeryan oldum kusma bulantim olmadi dogum sonrasinda bas agrimda olmadi sadece anestezi yapildiktan sonra seni yatiriyorlar beni kafama yatar sekilde arkaya cok yatirip kaldirdilar kaldirirken asiri midem bulandi kusmadim ama amaliyay sirasinda basini cok saga sola oynatma hrp bi yonde tut sonrasinda bas agrin olmaz olursa bol neskafe ic icebilsigin kadar
CansuTreci Ertugrulunannesii canım geçmiş olsun öncelikle çok sağol. Hepsini yapmaya çalışıcam inşallah
Ertugrulunannesii Eagil evet canim benin sonrasinda hic bise hatirlamadigim nokta karnima bastirdilar ama oluyorum sandim esim bile o an icim eridi seni oyle gorunce dedi sonrasi rahatlama ama 😊
DuruSuedaAca Eagil daha bu sabah doğum yaptım hiç korkulacak bir şey yok acı falan duyulmuyor hafif üstten bastırıyorlar ama acı yok çok rahatım çok şükür ☺
Kivanclimerve Hafif bulantim oldu midem bulaniyor dedigimde hemen mudahale etmislerdi ne yaptiklarini hatirlamiyorum ama biyere uzanip bise yapmislardi😂 sonra gecti kusmadan atlattim