Merhaba arkadaşlar ben ikinci bebeğime hamileyim kızımda hareketlerini tam 16 çi haftada hissetmiştim . Şimdi oğluma hamileyim 17+6 günlük olduk hiç hissetmiyorum buda beni endişelendiriyo çok korkutuyo sürekli onu düşünüyom neden hissetmiyorum die aranızda ikinci bebeğini geç hisseden oldu mu ????