Kizlar merhaba, 18. Haftamdayim doktor %99 kiz dedi ama 10 gun sonra tekrar gel dedi. Neden yine gel dedi anlamadim o an sormak da aklima gelmedi. Acaba cinsiyet icin emin degil mi diye düşündüm. Bebis yuz ustu ve bagdas kurmustu ama bacak arasi bos dedi. Bu pozisyonda bazi yerlerde belli olmaz diye okudum. Ama doktorum da profesör isinde iyi. Sizin yorumunuz nedir? Kiz fikrine cok alistim degisir mi?