Ben yarın 32. Hafta oluyorum kısmetse müdürüm 21 eylüle kadar çalışabilir al uzaktan yaparsın kalanını doğum sonrasına aktarırsın dedi. Şimdi sorum şu; 32de çalışabilir raporu aldığımda 35. Başında çalışamaz alabilir miyim yani illa ki çalışamaz raporunu 37de almam gerekmiyor değil mi zaten mantıksız ama riske atmak istemedim sorayım dedim 🥰