Mervegul93 Kizlar 2. Gebeligim 1. Gebeligimde 20. Haftada hissettim herkes ikincide daha cabuk hisedersin dedi ama 1. De bile cok net hissedemiyodum ben dalga seklindeydi tekme atmiyordu oglum. 2. Kacinci haftada hissettiniz?
Aytelf2012 Mervegul93 ilkini 20 lerde hissettim bunu baya bekledim 22 de pıt pıt lar başladı 23 daha belirgin oldu
MYstryy Mervegul93 bende cok merak ediyorum ilkni 17.haftada net hissetmistm resmen ben burdyaim diyodu. Suan 14 hafta 1 günlüğüm bakalm ne zaman hissedicem 🙂
Mervegul93 Aytelf2012 icim rahatladi o zmn.. insan korkuyor ya cevremdede bu ara bir kac bebegi karninda olen oldu dr gitmeye korkuyorum