esraercanm kizlar ilk hamilelgim kizim olcak 16hftaligim hissddemiyom siz ne zaman hissediniz ilk hamilelignzde
Emineavar esraercanm daha çok erken 18. Haftadan sonra belki. Ama 22. 24. Haftalarında hissettim ben ancak. Kişiden kişiye değişiyor Muş🤗
Narin9 esraercanm 16+5te hissettim ben başta inanamadım erken dedim, gün içinde takip ettim bebek hareketleriydi uzandığımda hep haraket ediyordu şuan 20 +5 haftalık olduk o günden beri hergün düzenli hissettim 10 gündür de net görünüyor attığı tekmeler 😊
Srhtzlyh esraercanm ilk gebeliğim benimde ilk minik bir şeyler 16+5 gibi filan hissettim onuda anlayamadim ama pek çünkü belli belirsizdi. 18 haftalikken günde birkaç kez hareket etti. Şimdi 19+5 olduk gün içinde bariz belli ediyor kendini artik
Aylinkut Daha cok erken hissetmeniz icin. 20. 21.haftalarda net olarakk hissedersiniz. Saglicakla alin kucaginiza.
Nermin1002 Bende 17. Haftamdayım arada pıt pıt bişeyler atıyor gibi oluyor ama hiç elimle hissedemedim daha bekliyorum bakalım hayırlısı 😂
esraercanm Srhtzlyh pitir pitir biseyler oluyo bebegin harektimi acaba doktora sordm evet demisti cok farkli bole
Ozgevebebegi Ben 19. haftada hissetmeye başlamıştım ama o zaman tabiki çok net olmuyor :) 20. haftadan sonra daha net anlamaya başlamıştım
Srhtzlyh esraercanm evet bende doktora gittiğimde hocam karnımda pıttırı pıttırı bişeyler oluyor bebek mi dedim. Adam baya gülmüştü. Bide diyo evet pıttırı pıttırı oynuyo diyo. Kaç yaşında adama neler söyletiyorum ya. Geçende ben minnak dediğim için her gittiğimde gel bakalim minnağa bi bakalim diyo😅😅
momteacher İlk hamileliğimde 17. Haftada hissetmiştim, şimdi 2.ye hamileyim 14hafta bitti henüz bişe hissetmedim, bekliyorum🤗