Anne41 kesin öğrendikten sonra al mutlaka 😊 benim ikili tarama da kesin erkek denildi. daha sonra 14. haftada farklı bir doktora gittim oda erkek dedi. Ardından 2 farkl ı doktora daha gittim onlar kesin kiz dediler. 17. haftamda kesin kiz olduğunu öğrendim.
Allah’tan çoğu kıyafet unisex almıştım. Arada maviler var nolcak bilmiyorum 🤗🤗