Damlaaaaa35 Kızlarrr yavaştan alışverişe başlamak istiyorum ocakda dogum yapacak anneler listelerini paylaşabilir miii 🥰
Srhtzlyh Damlaaaaa35 kendimi zor tutuyorum cinsiyetini bi öğrensem ufak tefek başlayacağım ama bizim bıdık hep saklıyor 😅 daha liste yok valla ortada şu ayrıntılı ultrasona bi girelim çıkalim ondan sonra sağlam bi liste yapıp başliycam insallah alışverişe. Hepsini sona birakmak istemiyorum elimize geçtikçe tamamlarız eksiklerini😊
Girlpowerbabe Damlaaaaa35 ben liste falan yapmadım kafamıza göre yavaştan almaya başladık içim rahat etsin diye detaylı ultrasondan sonraya saklıyorum kendimi😁 beşiği hediye alındı mağazada hazır bekliyor detaylı ultrasonu atlatayım ondan sonra teslim alayım diyorum🥰
Gokceeebade Ben liste yapmıştım, olması gerekenler diye herşey var atayım istiyorsanız, ihtiyacınız olanı tercih eder alırsınız 😊
Gokceeebade https://imgyukle.com/i/uW8Sjp https://imgyukle.com/i/uW8uWy https://imgyukle.com/i/uW8Tzn https://imgyukle.com/i/uW8xdM https://imgyukle.com/i/uW8IYh
Srhtzlyh Gokceeebade valla çok güzel olmuş eline sağlık bende yararlanırım bundan kapsamlı bir liste🤗
Beyzaasiriinn Gokceeebade bende ekran görüntüsü aldım mutlaka temize çekip bende başlıyacağım bi yerden teşekkür ederiiiim 😊 bizim cinsiyetimiz belli kızlaaar hayırlısıyla bi koz bebek bekliyoruz 😍 sizde durumlar nasıl cinsiyetini öğrenmeyen var mııı
Gokceeebade Srhtzlyh rica ederim faydam olsun yeter ki dualarınızı eksik etmeyin 💜 alt açma setini unutmuşum onu da yazın unutmayın 💕
Srhtzlyh Alfabeta 19+5 canım 15. haftada %75 kız ama kesin bişey söylemiyorum dedi o zamandan sonrada ya kapattı yada poposunu döndü 😅
Gokceeebade Srhtzlyh bizde 17+6 olduk 😊 2 hafta var aramızda ☺️ Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah😍🤗
Alfabeta Srhtzlyh aa bizde dün öğrendik bizimki kız dedi doktor. Kesin konuştu 17+3üm. Ama baya ugrastı gçrebilmek için inşallah bi sürpriz olmaz herkes öğrendii :)
Srhtzlyh Alfabeta bizde kızdır diye düşünüyoruz bakalim haftaya belli olur inşallah. Ayrintilida belli olmayan var mıdır ki acaba birde aklima o geliyor🤭
Alfabeta Srhtzlyh yok bence ya o kadar değildir ben hepp en geç ayrıntılıda öğrennleri duydum. Ondan ötesini duymadım hiç :) birde adı üstünde ayrıntılı orda belli olmazsada zaten zahmet etmesin daha doğsun öyle görelim 😂😂 ayrıntılıya ne zaman giriceksin canım
Srhtzlyh Alfabeta valla ordada öğrenemezsek zaten yok😅 hani iç organlarına filan bakıcaklar ya orayıda görürler artık diye düşünüyorum 😁 1 eylülde randevum var ayrıntılı için 20+5 olmuş olucaz o gün😊
Alfabeta Srhtzlyh hayırlısı olsun canım sağlıkla al kucagına inşallah :) bende 25 eylülde gidicem daha şimdiden heyecanlıyım yüzlerinide görürüz inşallah :)
Srhtzlyh Alfabeta ay evet ya bir hafta filan kaldı benimkine nasıl heyecanlıyım var ya🤭 zaten normal kontrole gittiğimde bile elim ayağım titriyor heyecandan buna naparım bilmiyorum😅 ben aslinda bebeğimin yüzünü her gittiğimde görüyorum ama daha uzaylı gibi tam olmamış büyüdükçe normal oluyor dedi doktorum🤭 bakalım şimdi nasıl olacak
Alfabeta Srhtzlyh bende dünkü kontrolde tam göremedim ama üçüncü ay kontrolunde görmüştüm. Baya bildiğin bebekti ellerini kafasına getiriyodu falann. Mucize gibi gerçekten :)