Damlaaaaa35 Kızlar selam 18 haftalık hamileyim geçen hafta cinsiyeti öğrendik net olsun diye bu kadar zaman bekledik cinsiyet için yanılma payı olur mu sizce alışveriş yapmak istiyorum artıkkkkkk 🥰
skuscu Damlaaaaa35 olmaz sanırsam çünkü cinsel organ oluşmuş oluyor ama detaylı baktıysa alışveriş yap bazen kordon kız bebeği de erkek gibi gösterebiliyor o yüzden detaylı bakarsa al derim bende detaylıyı yaptırcm yoksa erkek dediler ama nolur nolmaz :)) süpriz olmasn sonra
Aylin_kurttas21 Damlaaaaa35 ben almanızı tavsiye etmiyorum son ayda almalısınız bence domamış çocuğa don biçilmez derler ben birbucuk yıldır istiyorum çok şükür oldu bende öyle yapıcam :) Damlaaaaa35 :)
Tuagca Damlaaaaa35 Ben de olmadi ama hevesini kirmak istemem ama… sence 18 hafta alışveriş icin erken degil mi ? :)))
Yasemin3435 Damlaaaaa35 bana da %99 kiz dedi doktor ama ben detayliyi beklicem, dusuk bir ihtimal de olsa erkek olup 20. Haftadan sonra ogrenen cok var.
Srhtzlyh Damlaaaaa35 eğer çok almak istersen beyaz sarı gibi cinsiyetsiz renkler al detaylıda belli olunca istedigini alirsin😊
Damlaaaaa35 Tuagca her An yasaklar gelebilir diye düşünüyorum cAnım internetten alışverişede pek sıcak bakmıyorum :)
Srhtzlyh Damlaaaaa35 canım bana kalırsan iki hafta daha bekle ayrıntılı ultrasona gir o zamanda bakarlar aklinda soru işareti kalmaz. Benim 1 eylülde ayrıntılı ultrason var onu bekliyorum hep kıza benziyor dediler ama garantilemediler. Nolur noolmaz diye bekliyorum bakalim😊