Edaaryy hap ikiside fitil diye ayrı birşey yok. Bazen doktor hem yan etkisi az olsun diye hem daha hızlı etki etsin diye fitil olarak kullandırıyor. Ben ilk hamileliğimde fitil olarak kullandım. İkincisinde hap olarak. Tek farkı kullanım şekli yani. Çocuklarda da fitil verince ateşi daha çabuk düşüyor, onun gibi düşünebilirsin. Yan etkisi iğrenç; salak salak dolaştım özellikle hap olarak kullanınca, 2 kişinin ettiği muhabbeti bile anlamadım bazen. Patates kızartması yapıcam diye peynir attım yağa filan 😅