Suyumbikehka Merhaba kızlar, aşağıdan Protestan kullanıyorum ama sabah bu adet öncesi gibi kahverengi bir akıntı geldi. Belimde çok ağrıyor. 8 haftalığım eğer hamile olmasaydım adet günlerimden biri olacaktı. Acaba tehlikeli mi? Biraz tedirgin oldum.
Melike48 Suyumbikehka benimde oldu canım 8+6 yım şuan bi kaç gün önce adet tarihine denk geldiği için sanırım hemen gittim druma ya ilişkiden yada çok çok yoruyorsun kendini dedi yoruluyorum evet misafiler var ilişki yok çünkü progestan verdi günde 1 tane içiyorum yorma kendini dinlen bol bol dedi