7 aylık olduk. 5. Ayda başladı el ve ayak şişmesi. Ağrılı, sızlamalı, uyuşmalı, bazen hissizleşme de oluyor. Çok da sıcaklar… Sabahları genelde ağrıyla uyanıyorum ve ellerimi açıp kapatamıyorum. Gün içinde daha rahat… tek yaptığım el ve ayaklarımı soğuk suda bekletmek. Çok su içmek ve tuzu azaltmak. Ama hiçbir işe yaramıyor. Benim çok erken başladı