Merhaba arkadaşlar buraya Mart ayında katıldım ilk gebeliğimdi herşey çok güzel ilerlemişti kalp atışını bile duymuştuk 8+4 kontrole bi gittik kalbi durmuştu dünya başımıza yıkıldı kürtaj olmak zorunda kaldım 3 ay geçtikten snra şimdi tekrar hamileyim 5+5 günlük dün kontrole gittik yine sevinemedim doktorum kesenin düzensiz olduğunu söyledi beta istedi tekrar 4 gün önce vermiştim 1100 cıkmıştı 2 günde bir hep verdim iki katına çıktı dünde 2400 olmuş artmamış tekrar yıkıldık artık dayanamıyorum yarın tekrar gel bakalım yükselmiş mi dedi yükselmediyse ne olucak Allah rızası için benim gibi olanlar var mı lütfen yardım edin ne olur 🙏