ebru-33 merhaba ev taşıdım..cok yoruldum. karnin asagiya düşmüş. yani bebek kanala girmiş diyorlar. 31 haftalik gebeyim. karni asagiya düşmüş ne demek 😂 böyle olup erken doguran var mi ?
Birhemsire_anne ebru-33 benım 33 te kanala girmişti 36 olduk cok sükür prrşembe 37 olucam çatı muayanem var bbiiry olmaz yani
Meriwa ebru-33 37 de ev taşıdım herkes karnın düşmüş doğum yakın dedi doktora gittim kanala girmemiş bu daha ne karnın düşmesi koca karılara inanma demişt😄 40 dayım anca giriyo kanala🤦♀️ Doktoruna gidince pozisyonunu sor sen cnm
nursentlk ebru-33 geçen hafta bebeğin kıyafetlerini yıkadım. Çok yorulunca benimde karnım aşağı iniyor 33+1 im. Yorulmamak lazım