Merhaabaa ne zamandır yazacağım yazacağım bugüne kısmet oldu basından beri normal doğum istediğim bol bol kilo alıp hunharca yedigim ödemden artık yürüyemeyecek hale geldiğim ama asla gezmekten vazgeçmediğim hamileliğim sonunda 37.hafta 2.gunde gelen minik oğlumdan bahsedicem sizeee💙35.haftada erken doğum riskinden ciğer geliştirici iğne yapmışlardı aslında miniğim her an gelmeye hazırdı bu kadar tutabilldik en son içerde iyi ki geldi hoşgeldiii bilenler bilir ama yeni doğum yapacaklar için söylüyorum dunyaninnn en misss hissiymiş evlat,kokusu dünyalara bedelmiş yanii kızlar ne kadar zor geçerse geçsin bu süreç sonuca değiyor hiç canınızı sıkmayın 💕 kanda crp yüksekliği yüzünden bayram dönüşü doktorum hemen arayıp yatışımı yaptırmamı söyledi apar
topar hastaneye gittik sezaryan için beni hazırladılar ve hoppp ameliyathanedeyim içime doğmuş gibi o gece hiç bisey yememiştim normalde aslaaa gece yemeden yatmazdım iştah meselesi 🙈Spinal anestezi istedim doktor belimden iğneyi yaptı gerçekten sinek ısırığı gibi hiç korkulacak bişeyi yok 🥳ayaklarım 1dakika içinde de tüm vücudum hissizlesti ve yaklaşık 10dakika sonra ogluşumm doğdu 🤤Tam bebek çıkarken minik bi bulantı yaşadım ama ilaç yaptılar onun içinde hemen geçti her ayrıntısını yazmak isterdim ama malum bebek var 😂Kızlar depend tam olarak hayat kurtarıcım oldu tereddüt etmeden alabilirsiniz kesinlikle..Bide mutlaka ama mutlaka göğüs ucu kremlerinizi ihmal etmeden surun 10gundur ne acılar içinde emziriyorum bilemezsiniz hiç biriniz yaşayın istemem cok zor 🙄Sezaryandanda hiç korkmayın evet hepimiz biliyoruz ki bi ameliyat ve sonuçta agrisi elbette ki olacak önemli olan doğum sonrası yardimciniz varsa yatak istirahati benim annem olmasına rağmen ben hemen ayaklandım hep oturdum hiç uzanmadım agrilarim bu yüzden uzun sürdü ama hiç problem değil şimdi bal oğlum 21gunluk oldu😻 ha bu arada bilenler bilir ben tam 20kilo almistim ve hep sorardım nasıl gidicek diye caninizi hic sıkmayın kilo alan annelerim bi şekilde gidiyor gidecek 🙋🏼♀️hepinize hayırlı doğumlar diliyorum rabbim hiç birinizi darda koymasın sorulariniz olursa yanıtlarım Allah’a emanet olun 🙋🏼♀️